Întrebări frecvente
Întrebări frecvente
1. Cât costă livrarea?
Livrarea gratuita in toata tara!
2. Când și cum se face
livrarea?
Timpul de livrare variază în funcție de
disponibilitate. Pagina pentru fiecare produs descrie termenul de realizare,
cel mai adesea timpul de livrare este de până la 5 zile lucrătoare după
disponibilitatea acestora. Livrarea se face de către compania de curierat în
perioada de comandă specificată, care este afectată de produsul cu cea mai
lungă perioadă de livrare.
3. Cât durează
livrarea după ce comanda este expediată din depozitul nostru?
Înainte de a vă trimite comanda, veți
primi o notificare prin telefon sau e-mail cu cel puțin o zi în avans. Livrarea
din depozitul central al companiei către adresa clientului are loc în termen de
5 zile lucrătoare.
4. Unde se face
livrarea?
Livrările sunt făcute în orice oraș și
sat pe teritoriul Romaniei. Elementele sunt livrate la intrarea în clădire sau
în cel mai apropiat loc posibil, în funcție de dimensiunile totale ale
vehiculului. În cazul în care livrarea se face pe o stradă neacoperită, trebuie
verificat în prealabil dacă este posibil.
5. Pot verifica
produsele comandate în momentul livrării?
Când vânzătorul / curierul este cu dvs.
și vă eliberează bunurile, verificati pachetele. Dacă există un element
deteriorat, trebuie să completați o declarație de verificare în dublu exemplar,
care va fi furnizată la primirea coletului.
6. Ce ar trebui să fac
dacă am un produs deteriorat?
Dacă ați primit un produs deteriorat, vă
rugăm să ne trimiteți un e-mail la returns@mebelino.ro cu fotografii care să
indice gradul de deteriorare. Cererea va fi procesată de echipa Mebelino și
veti primi feedback în decurs de 24 de ore.
7. Oferiți instalarea
produselor achiziționate(montaj)?
Pentru moment,societatea noastră nu
asigura montaj,dar vom tine cont de sugestiile dumneavoastră și în cel mai
scurt timp vom reveni cu o soluție.
8. Oferiți și
încărcați produsele achiziționate?
Dacă aveți nevoie să cumpărați sau să
cumpărați mobilierul achiziționat în localități din afara reprezentării
companiei, serviciul este plătit la o singură listă de prețuri, informații pe
care le veți primi de la departamentul de vânzări online la numărul de telefon:
0700 90002 / 0893 33 33 40 , sau la adresa de e-mail : sales@mebelino.ro.
9. Cum pot returna un
produs?
Puteți returna un produs în termen de 30
de zile de la primirea comenzii. Rambursarea se face pe cheltuiala clientului.
Bunurile returnate trebuie să fie de natură comercială, fără urme de daune și
vătămări. Pentru a declanșa procedura, vă rugăm să ne contactați la
returns@mebelino.ro sau la numerele de telefon indicate pe site. Rambursările
pentru produsele returnate vor fi transferate în contul bancar specificat în
termen de 14 zile. Produsele trebuie returnate la adresa: Bulgaria, orașul
Troyan, str. General Kartsov 219, Cod postal 5600.
10. Cum pot schimba
adresa de livrare?
Pentru a schimba adresa de expediere sau
numărul de telefon, trebuie să ne trimiteți un e-mail la sales@mebelino.ro cu
numărul de comandă și noile detalii de livrare.
11. Oferiți mobilier
personalizat?
Oferim mobilier personalizat în funcție
de nevoile și cerințele clientului. Mai multe informații pot fi obținute la
unul dintre punctele de vânzare, sales@mebelino.ro sau 0700 90002 / 0893 33 33
40 .
12. Cum pot refuza un
produs din comanda mea?
Pentru a anula un produs dintr-o
comandă, trebuie să trimiteți un e-mail la sales@mebelino.ro cu un număr de
comandă, numele produsului pe care doriți să îl refuzați și cantitatea.
Produsul poate fi refuzat numai dacă comanda nu a fost încă trimisă.
13. Trimit o întrebare
despre un produs sau opinie și nu am răspuns?
Introduceți cu atenție adresa dvs. de
e-mail în casetă verificând erorile. Sfat: Dacă nu aveți răspuns în decurs de
24 de ore, vă rugăm să retrimiteți o solicitare dintr-un alt e-mail sau să ne
sunați la 0700 90002 / 0893 33 33 40 .
14. Cum să plătiți?
Aveți mai multe metode de plată la
efectuarea unei comenzi. Plata la livrare (în numerar la livrare) are loc la
livrarea comenzii. Plata prin card online se face prin tipurile de carduri de
credit și de debit. Plata prin transfer bancar se reflectă în 48 de ore (zile
lucrătoare).
15. Sunt prețurile
afișate pe site-ul final?
Da, prețurile menționate pe site sunt
finale cu TVA inclus. Prețurile sunt valabile și se aplică atât magazinului
electronic, cât și magazinului fizic al companiei. Decorațiunile și aparatele
nu sunt incluse în preț.
16. Ce document voi
primi pentru plata mea?
Fiecare client al companiei, o persoană
fizică sau juridică primește o factură de plată în numerar. Acest document
servește drept garanție și garantează plata efectuată.
17. Cât este garanția?
Garanția mobilierului și saltelelor
achiziționate este de la doi ani la viață. Mai multe informații pot fi găsite
în descrierea fiecărui element.
18. Culorile
fotografiilor sunt actualizate?
Pot apărea inconsecvențe de culoare din
fotografiile de pe site și din culoarea reală a produselor. Diferența dintre
nuanțe se poate datora setărilor individuale ale monitorului.
19. Care sunt
dimensiunile enumerate?
Toate dimensiunile subliniate în
descrierea produsului sunt exterioare și includ dimensiunile cele mai
exterioare și dimensiunile standard pentru element, prize și praguri. Dacă
aveți nevoie, ne puteți contacta pe 0700 90002 / 0893 33 33 40 .
20. Care sunt
garanțiile că voi obține bunurile?
"Mebelino Group" Ltd. este o
companie stabilită pe piața bulgară a mobilei. Pentru fiecare plată efectuată,
se emite un transfer bancar sau o plată în numerar pentru o achiziție de
cumpărare, care este, de asemenea, o garanție a produsului în sine și trebuie
păstrată până la expirarea perioadei de garanție.
21. Este asigurată
confidențialitatea datelor mele personale?
"Mebelino Group" Ltd. este
administratorul datelor personale înregistrate conform Legii privind protecția
datelor cu caracter personal. "MEBELINO GROUP" Ltd. garantează
inviolabilitatea informațiilor care conțin date personale furnizate de clienți.
Dezvăluirea este posibilă numai în cazurile în care se solicită informații de
către organele de stat sau funcționari autorizați prin lege să solicite și să
colecteze informații care conțin date cu caracter personal și sub rezerva
ordinii regulamentare. Toate datele sunt transmise prin: RapidSSL: Certificate
SSL.