Menu
Your Cart

Întrebări frecvente

Întrebări frecvente


1. Cât costă livrarea?

Livrarea gratuita in toata tara!


2. Când și cum se face livrarea?

Timpul de livrare variază în funcție de disponibilitate. Pagina pentru fiecare produs descrie termenul de realizare, cel mai adesea timpul de livrare este de până la 5 zile lucrătoare după disponibilitatea acestora. Livrarea se face de către compania de curierat în perioada de comandă specificată, care este afectată de produsul cu cea mai lungă perioadă de livrare.


3. Cât durează livrarea după ce comanda este expediată din depozitul nostru?

Înainte de a vă trimite comanda, veți primi o notificare prin telefon sau e-mail cu cel puțin o zi în avans. Livrarea din depozitul central al companiei către adresa clientului are loc în termen de 5 zile lucrătoare.


4. Unde se face livrarea?

Livrările sunt făcute în orice oraș și sat pe teritoriul Romaniei. Elementele sunt livrate la intrarea în clădire sau în cel mai apropiat loc posibil, în funcție de dimensiunile totale ale vehiculului. În cazul în care livrarea se face pe o stradă neacoperită, trebuie verificat în prealabil dacă este posibil.


5. Pot verifica produsele comandate în momentul livrării?

Când vânzătorul / curierul este cu dvs. și vă eliberează bunurile, verificati pachetele. Dacă există un element deteriorat, trebuie să completați o declarație de verificare în dublu exemplar, care va fi furnizată la primirea coletului.


6. Ce ar trebui să fac dacă am un produs deteriorat?

Dacă ați primit un produs deteriorat, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la returns@mebelino.ro cu fotografii care să indice gradul de deteriorare. Cererea va fi procesată de echipa Mebelino și veti primi feedback în decurs de 24 de ore.


7. Oferiți instalarea produselor achiziționate(montaj)?

Pentru moment,societatea noastră nu asigura montaj,dar vom tine cont de sugestiile dumneavoastră și în cel mai scurt timp vom reveni cu o soluție.


8. Oferiți și încărcați produsele achiziționate?

Dacă aveți nevoie să cumpărați sau să cumpărați mobilierul achiziționat în localități din afara reprezentării companiei, serviciul este plătit la o singură listă de prețuri, informații pe care le veți primi de la departamentul de vânzări online la numărul de telefon: 0700 90002 / 0893 33 33 40 , sau la adresa de e-mail : sales@mebelino.ro.


9. Cum pot returna un produs?

Puteți returna un produs în termen de 30 de zile de la primirea comenzii. Rambursarea se face pe cheltuiala clientului. Bunurile returnate trebuie să fie de natură comercială, fără urme de daune și vătămări. Pentru a declanșa procedura, vă rugăm să ne contactați la returns@mebelino.ro sau la numerele de telefon indicate pe site. Rambursările pentru produsele returnate vor fi transferate în contul bancar specificat în termen de 14 zile. Produsele trebuie returnate la adresa: Bulgaria, orașul Troyan, str. General Kartsov 219, Cod postal 5600.


10. Cum pot schimba adresa de livrare?

Pentru a schimba adresa de expediere sau numărul de telefon, trebuie să ne trimiteți un e-mail la sales@mebelino.ro cu numărul de comandă și noile detalii de livrare.


11. Oferiți mobilier personalizat?

Oferim mobilier personalizat în funcție de nevoile și cerințele clientului. Mai multe informații pot fi obținute la unul dintre punctele de vânzare, sales@mebelino.ro sau 0700 90002 / 0893 33 33 40 .


12. Cum pot refuza un produs din comanda mea?

Pentru a anula un produs dintr-o comandă, trebuie să trimiteți un e-mail la sales@mebelino.ro cu un număr de comandă, numele produsului pe care doriți să îl refuzați și cantitatea. Produsul poate fi refuzat numai dacă comanda nu a fost încă trimisă.


13. Trimit o întrebare despre un produs sau opinie și nu am răspuns?

Introduceți cu atenție adresa dvs. de e-mail în casetă verificând erorile. Sfat: Dacă nu aveți răspuns în decurs de 24 de ore, vă rugăm să retrimiteți o solicitare dintr-un alt e-mail sau să ne sunați la 0700 90002 / 0893 33 33 40 .


14. Cum să plătiți?

Aveți mai multe metode de plată la efectuarea unei comenzi. Plata la livrare (în numerar la livrare) are loc la livrarea comenzii. Plata prin card online se face prin tipurile de carduri de credit și de debit. Plata prin transfer bancar se reflectă în 48 de ore (zile lucrătoare).


15. Sunt prețurile afișate pe site-ul final?

Da, prețurile menționate pe site sunt finale cu TVA inclus. Prețurile sunt valabile și se aplică atât magazinului electronic, cât și magazinului fizic al companiei. Decorațiunile și aparatele nu sunt incluse în preț.


16. Ce document voi primi pentru plata mea?

Fiecare client al companiei, o persoană fizică sau juridică primește o factură de plată în numerar. Acest document servește drept garanție și garantează plata efectuată.


17. Cât este garanția?

Garanția mobilierului și saltelelor achiziționate este de la doi ani la viață. Mai multe informații pot fi găsite în descrierea fiecărui element.


18. Culorile fotografiilor sunt actualizate?

Pot apărea inconsecvențe de culoare din fotografiile de pe site și din culoarea reală a produselor. Diferența dintre nuanțe se poate datora setărilor individuale ale monitorului.


19. Care sunt dimensiunile enumerate?

Toate dimensiunile subliniate în descrierea produsului sunt exterioare și includ dimensiunile cele mai exterioare și dimensiunile standard pentru element, prize și praguri. Dacă aveți nevoie, ne puteți contacta pe 0700 90002 / 0893 33 33 40 .


20. Care sunt garanțiile că voi obține bunurile?

"Mebelino Group" Ltd. este o companie stabilită pe piața bulgară a mobilei. Pentru fiecare plată efectuată, se emite un transfer bancar sau o plată în numerar pentru o achiziție de cumpărare, care este, de asemenea, o garanție a produsului în sine și trebuie păstrată până la expirarea perioadei de garanție.


21. Este asigurată confidențialitatea datelor mele personale?

"Mebelino Group" Ltd. este administratorul datelor personale înregistrate conform Legii privind protecția datelor cu caracter personal. "MEBELINO GROUP" Ltd. garantează inviolabilitatea informațiilor care conțin date personale furnizate de clienți. Dezvăluirea este posibilă numai în cazurile în care se solicită informații de către organele de stat sau funcționari autorizați prin lege să solicite și să colecteze informații care conțin date cu caracter personal și sub rezerva ordinii regulamentare. Toate datele sunt transmise prin: RapidSSL: Certificate SSL.